Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VS

MeToo ale právě vůbec není (podle mě) o minulosti. Cíl je ukázat (opět podle mě), jak rozsáhlý problém je sexuální násilí a obtěžování. A zkusit za tím udělat tlustou čáru. Většina zpovědí, které jsem já četla, nebyla o nějaké mstě za minulost. Nebylo tam řečeno jméno agresora.

Když jsem se já na jedné diskusi (myslím, že mimo idnes) napsala, že i já jsem jako dítě byla hrubě obtěžována na ulici před lidmi(!), dostala jsem dva protichůdné typy reakcí: a) tohle zažije každá žena a nedá se to změnit za b) byl to úchyl, společnost před sexuálním násilím nezavírá oči, byla to tedy zcela ojedinělá situace.

Já nesouhlasím. Myslím, že to opravdu zažila skoro každá žena, ale ne každý muž to ví. Myslím, že přístup společnosti není dobrý a myslím, že se může změnit.

0 1
možnosti
FD

Běžte to vysvětlit Zemanovi.

1 2
možnosti
  • Počet článků 200
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2056x
Slovní instalatér a hledač spodních proudů. Moje sloupky vycházeji i na webu www.divokevino.cz

Seznam rubrik