Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Tak to se přiznám, že je pro mě novinka. Na kole jsem skoro každý víkend, ale zvoním jen v případě, že mi někdo blokuje cestu, nejde jej objet a nevypadá, že by mě zaregistroval. Takže když někoho předjíždím, jiného cyklistu nebo prostě chodce ve stejném směru, mám ještě před tím zazvonit či dát jiné zvukové znamení? Tak to ovšem čtu poprvé a nikdy jsem na toto pravidlo nebyl upozorněn. A nevím o tom, že by se to běžně dělalo. Jinak jako cyklista pokud vybočuju ze své pravé dráhy, samozřejmě se před tím dívám za sebe, jestli mě někdo nepředjíždí.

1 0
možnosti
EH

E29v81a 96H77ů36l94o48v91á

24. 4. 2019 10:18

Naprosto s Vámi souhlasím, mám dva psy, a na spoustu míst v našem okolí (podhůří Beskyd) s nimi vůbec nejde jít - příklad okolí přehrady Olešná, Baška, cesty okolo Ostravice. I když jsou na vodítku, nakrátko, je to o život jejich i cyklistů okolo. Občas si připadám jako v Hanoji na křižovatce ;-D Všude okolo cyklisté v elastických oblečcích s nepřítomným výrazem, na drahých kolech, ale na zvonek nemají...A co teprve bruslaři, to je teprve síla, zvlášť když se střetnou s těmi cyklisty, už jsem byla svědkem několika bitek až na krev.

0 0
možnosti
JZ

Tou cestou okolo Ostravice myslíte tu cyklostezku co se táhne mezi Ostravou a Frýdkem? Tak to je významná cesta, tam samozřejmě jezdí hodně cyklistů. Ale pokud jde chodec po své pravé straně asfaltky, nevidím v tom problém... pokud tedy nemá psa nataženého s vodítkem na druhé straně přes cestu.

1 0
možnosti
JH

J71a21n 58H87a49r93v58a65n

24. 4. 2019 10:11

Na asfaltové části uvedené trasy ZOO - ŘEŽ je rovněž plno jezdců na kolečkových bruslích - a většinou jsou IN, tj. se sluchátky v uších! Široce máchají nohama do stran, zvonit si můžete jak chcete, předjet je je o hubu. Nebo chodci se psem na vodítku - sice jdou po jedné straně ale těsně před kolem vyběhne pes na druhou stranu... Běžci se sluchátky v zatáčkách u psince přebíhají z jedné strany na druhou, zvonění ani křik neslyší ...

Nadávat mohou i cyklisté ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 200
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2056x
Slovní instalatér a hledač spodních proudů. Moje sloupky vycházeji i na webu www.divokevino.cz

Seznam rubrik