Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Svatá pravda!Jednou jsem takovou bezradnou holčičku pro uklidnění pohladil, a okamžitě se mi vybavilo, jaký malér by z toho v těch nových časech mohl být....

2 0
možnosti

Přesně takto bych to cítil a realizoval. Když občas zajdu na jídlo s dcerou, tak obávaje se veřejného odsouzení a údivu též v řeči jasně a hlasitě dávám najevo jak je to s námi. No v sezoně me too se není co divit přece:-)R^

1 0
možnosti
Foto

I78v24a85n 97M58a87r74e28k

25. 11. 2019 12:51

Karma, je to tak. R^ V r.1953 jsem se též ztratil v amfiteátru Strážnických slavností. Byl jsem tehdy odchycený neznámým mužem, který mě za mého vydatného řevu dovlekl na podium . Tehdy to ještě nevysílala telka, ale přes rozhlas mou exhibici slyšela celá republika. Naštěstí se pro mě za nějakou chvilku dostavil můj otec.

3 0
možnosti
  • Počet článků 200
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2056x
Slovní instalatér a hledač spodních proudů. Moje sloupky vycházeji i na webu www.divokevino.cz

Seznam rubrik