Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

O píchání u Z00

Tak se mi podařilo na cyklostezce u ZOO - už potřetí během dvou měsíců -píchnout! Nemusím tedy ani říkat, že jsem byl naštvanej. Nakonec se z toho ale vyklubal  moc dobrý zážitek.

Proč? Otráveně jsem tlačil kolo cestičkou, kde je cyklistů a bruslařů asi tolik, jako aut na D1, uskakoval před náměsíčně působícími sprintery na velocipedech či s bruslemi a před roztřesenými dětmi  - a říkal jsem si, že tenhle opruz musím vydržet osm kilometrů, až k metru Holešovice. A tu mě oslovil postarší cyklistický kolega - jestli si to nechci zalepit - záplaty že má. Řekl jsem, že ne - ať si nekazí vlastní výlet, že to do těch Holešovic nějak zvládnu, stejně bych tu vadil ostatním.. Odjel, ale pak na mě počkal na plácku asi o pět set metrů dál. "Pojďte opravíme to, tady to jde!" Nechal jsem se přemluvit. Dal mi záplatu i lepidlo. I poradil .A jel.. Opravoval jsem a říkal jsem si- tihle starší borci, to jsou frajeři. Chvíli na to, když jsem trochu nemotorně přemítal, jak mám sakral to zadní kolo vrátit na místo, aby mi fungoval řetěz správně, však zastavil madík asi osmnáctiletý. Pomohl mi opravu dokončit - a díky nepřijímal. "To je přece normální!" prohlásil. Jo fakt jsou i bezva lidi! Děkuju,Když jsem pak šlapal na zalepené duši domů, přemítal jsem, že je to stejně bezva, když Vám někdo helfne., Protože kromě toho, že Vám opravdu pomůže tak Vás naplní odhodláním taky se chovat jak se má a dělat dobré věci. Je to krásná infekce.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Matěj Kouba | středa 8.5.2019 23:24 | karma článku: 21,00 | přečteno: 472x
  • Další články autora

Matěj Kouba

Bude méně pozitivních? Jen zdánlivě!

Chtěl bych zmínit takový drobný covidový detail, o němž se nehovoří. Tedy: Pokud to správně chápu, tak se zavedením pondělních opatřeni obratem výrazně klesne denní záchyt! Bohužel ale jen opticky.

20.11.2021 v 18:51 | Karma: 19,33 | Přečteno: 472x | Diskuse| Společnost

Matěj Kouba

Pravidla styku

Malý básničkový manuál do dnešní doby. Ne, nejsem žádný antirouškař, dodržujte prosím všechna opatření....

14.3.2021 v 11:11 | Karma: 9,69 | Přečteno: 230x | Diskuse| Poezie a próza

Matěj Kouba

Padá a padá.....

Když tak venku padá, mám nostalgickou náladu. A vtělil jsem ji do básničky o době, kdy se ještě chodilo do hospody...

9.2.2021 v 10:44 | Karma: 13,10 | Přečteno: 463x | Diskuse| Kultura

Matěj Kouba

Taky sháníte boby?

Sháněli jsme dětský bob. Je to teď nedostatkové zboží. Eshopy je mají často vyprodané, nebo je dodací lhůta třeba dva týdny. Přitom sněží - a děti chtějí ven.

24.1.2021 v 11:11 | Karma: 14,45 | Přečteno: 318x | Diskuse| Společnost

Matěj Kouba

Laskavé lázně

Šel jsem do železářství pro dvě matice - a opravdu jsem si koupil jen ty dvě matice. Stálo mě to celkem čtyři šedesát - byl to tedy jeden z nejlevnějších nákupů za minulých třicet let. Ale hlavně - paní prodavačka moudře poradila,

6.12.2020 v 13:35 | Karma: 16,80 | Přečteno: 502x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Český rozhlas slaví 101. narozeniny a zve na Den otevřených dveří

17. května 2024

V sobotu 18. května slaví Český rozhlas (ČRo) 101 let od zahájení pravidelného vysílání Dnem...

Byl milý, říkají sousedé o atentátníkovi. Jeho byt s ním prohledalo komando

17. května 2024  11:41

Sousedé atentátníka, jenž postřelil slovenského premiéra Roberta Fica, se shodují, že Juraj C. byl...

Do Gazy dorazily po americkém provizorním molu první kamiony s pomocí

17. května 2024  11:12

Do Pásma Gazy se ráno dostaly první dodávky humanitární pomocí přes provizorní molo, které tam ve...

Muž ve Francii se pokusil podpálit synagogu, policisté ho zastřelili

17. května 2024  9:50,  aktualizováno  11:11

Policie v Rouenu na severu Francie v pátek ráno zastřelila muže, který se pokoušel podpálit...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 200
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2056x
Slovní instalatér a hledač spodních proudů. Moje sloupky vycházeji i na webu www.divokevino.cz

Seznam rubrik